en
Všechny příspěvky blogu

Léto ≠ okurková sezóna

Autor: Aneta Klimková 19. 06. 2022 e-commerce e-shop marketing

Léto je tady. Lidé si užívají slunečného počasí a utíkají od počítačů. Klesá návštěvnost a většině e-shopařů začíná okurková sezóna. Pokud neprodáváte letenky, zájezdy nebo plážové vybavení, tak se pravděpodobně na toto období příliš netěšíte. Nezahálejte a zkuste tento čas využít co nejlépe. Okurková sezóna pro Vás může znamenat jedinečnou příležitost! Připravte letní výprodej, uvolněte sklady a naskladněte nové zboží, budujte brand a připravte se na Vánoce!

Responzivita

Responzivní web už by měl být v dnešní “mobilní” době samozřejmostí. V letním období je to přímo nutnost! V létě lidé tráví na telefonech mnohem více času, a tak by na to Váš web či e-shop měl být připravený. Zkontrolujte, jak se na mobilu Váš e-shop zobrazuje, projděte objednávkový proces a zvažte uživatelskou přívětivost jednotlivých způsobů plateb.

Aktuální prodeje

Zkuste se zaměřit na sortiment, který by se mohl v letním období dobře prodávat. Vše s letním vzorem má šanci! Rozhodně zabodují palmy, ananasy nebo hit posledních let –> plameňáci. Případně doplňte sortiment o letní produkty, které souvisí s hlavní nabídkou Vašich produktů.

Tip: Uspořádejte letní výprodej, na ten lidi slyší (stejně jako na všechny výprodeje) a udělejte si pořádek (a místo) ve skladu.

Připravte se na Vánoce

Ano, na Vánoce. Ne, neděláme si srandu. Léto je ideální čas na řádnou přípravu vánoční kampaně. Je třeba nastavit cenovou politiku, vytipovat zboží, které budete propagovat v kampaních a naskladnit zboží. Mákněte také na SEO! Dejte vyhledávačům čas minimálně 3 měsíce před hlavní sezónou, aby stihly projít všechny změny a zařadit Vás na lepší pozici ve vyhledávání. Více o tom, jak se připravit na Vánoce se dočtete v článku Vánoce… Coming soon!

Lovebrand se sám nevybuduje!

Věnujte se ve volnějších chvílích zákazníkům na sociálních sítích, odpovězte na dotazy nebo sepište nejčastější Q&A. Připravte letní obsah, budujte komunitu, uspořádejte lokální event.. Zkrátka a dobře hýčkejte si své zákazníky. Protože pravidlo 80/20 nelže. 20 % zákazníků tvoří 80 % Vašich příjmů.

Vzdělávejte se a sledujte nejnovější trendy

Buďte o krok dál před konkurencí. Čtěte knihy, poslouchejte podcasty (občas dáváme na naše sociální sítě tipy na zajímavé podcasty/tvůrce) a získávejte zkušenosti online, např. ze záznamů různých webinářů apod.

Vylepšujte vztahy na pracovišti

Péči si zaslouží kromě zákazníků také Vaši zaměstnanci. Máme pro Vás tip! Pro utužení vztahů nesmí chybět dobré jídlo, pití a především pořádný adrenalin! Stejně jako minulý rok plánujeme v Surface letní posezení s beach volejbalovým turnajem, u kterého se stihneme pohádat, vyválet se v písku, málem se přizabít a na konci se společně radovat z výhry.

Pokud byste s přípravami webu na letní sezónu případně s přípravami na Vánoce chtěli pomoct, jsme tady pro Vás.

Sdílet příspěvek

Další články

vánoční kampaň 22. 09. 2022 e-commerce e-shop marketing

Vánoce…. Coming soon

Vánoce a předvánoční období jsou takové žně pro e-shopaře. Počty objednávek rostou, tržby stoupají a vše je zalité sluncem. Líbí se Vám tento scénář? Jak se na vánoční sezónu připravit a kdy začít? To Vám poradíme v následujícím článku.

Propojení s bankou 18. 09. 2022 Nezařazené

Propojení s bankou | nová služba od Shoptetu

Shoptet si pro e-shopaře připravil novou službu Propojení s bankou, která zrychlí a zautomatizuje kontrolu plateb objednávek. Jak služba funguje a pro koho je vhodná?

16. 09. 2022 Nezařazené

Instagram novinky

Instagram právě testuje několik nových funkcionalit, které usnadní uživatelům online nákupy ještě o něco víc. Což je dobrá zpráva pro obchodníky. V následujícím článku se také dozvíte, který formát na Instagramu nejvíc funguje!

Všechny příspěvky

Máte zájem o naše služby?

Ozvěte se nám, rádi navrhneme řešení na míru i pro Vás!