en
Všechny příspěvky blogu

Léto ≠ okurková sezóna

Autor: Aneta Klimková 19. 06. 2022 e-commerce e-shop marketing

Léto je tady. Lidé si užívají slunečného počasí a utíkají od počítačů. Klesá návštěvnost a většině e-shopařů začíná okurková sezóna. Pokud neprodáváte letenky, zájezdy nebo plážové vybavení, tak se pravděpodobně na toto období příliš netěšíte. Nezahálejte a zkuste tento čas využít co nejlépe. Okurková sezóna pro Vás může znamenat jedinečnou příležitost! Připravte letní výprodej, uvolněte sklady a naskladněte nové zboží, budujte brand a připravte se na Vánoce!

Responzivita

Responzivní web už by měl být v dnešní “mobilní” době samozřejmostí. V letním období je to přímo nutnost! V létě lidé tráví na telefonech mnohem více času, a tak by na to Váš web či e-shop měl být připravený. Zkontrolujte, jak se na mobilu Váš e-shop zobrazuje, projděte objednávkový proces a zvažte uživatelskou přívětivost jednotlivých způsobů plateb.

Aktuální prodeje

Zkuste se zaměřit na sortiment, který by se mohl v letním období dobře prodávat. Vše s letním vzorem má šanci! Rozhodně zabodují palmy, ananasy nebo hit posledních let –> plameňáci. Případně doplňte sortiment o letní produkty, které souvisí s hlavní nabídkou Vašich produktů.

Tip: Uspořádejte letní výprodej, na ten lidi slyší (stejně jako na všechny výprodeje) a udělejte si pořádek (a místo) ve skladu.

Připravte se na Vánoce

Ano, na Vánoce. Ne, neděláme si srandu. Léto je ideální čas na řádnou přípravu vánoční kampaně. Je třeba nastavit cenovou politiku, vytipovat zboží, které budete propagovat v kampaních a naskladnit zboží. Mákněte také na SEO! Dejte vyhledávačům čas minimálně 3 měsíce před hlavní sezónou, aby stihly projít všechny změny a zařadit Vás na lepší pozici ve vyhledávání. Více o tom, jak se připravit na Vánoce se dočtete v článku Vánoce… Coming soon!

Lovebrand se sám nevybuduje!

Věnujte se ve volnějších chvílích zákazníkům na sociálních sítích, odpovězte na dotazy nebo sepište nejčastější Q&A. Připravte letní obsah, budujte komunitu, uspořádejte lokální event.. Zkrátka a dobře hýčkejte si své zákazníky. Protože pravidlo 80/20 nelže. 20 % zákazníků tvoří 80 % Vašich příjmů.

Vzdělávejte se a sledujte nejnovější trendy

Buďte o krok dál před konkurencí. Čtěte knihy, poslouchejte podcasty (občas dáváme na naše sociální sítě tipy na zajímavé podcasty/tvůrce) a získávejte zkušenosti online, např. ze záznamů různých webinářů apod.

Vylepšujte vztahy na pracovišti

Péči si zaslouží kromě zákazníků také Vaši zaměstnanci. Máme pro Vás tip! Pro utužení vztahů nesmí chybět dobré jídlo, pití a především pořádný adrenalin! Stejně jako minulý rok plánujeme v Surface letní posezení s beach volejbalovým turnajem, u kterého se stihneme pohádat, vyválet se v písku, málem se přizabít a na konci se společně radovat z výhry.

Pokud byste s přípravami webu na letní sezónu případně s přípravami na Vánoce chtěli pomoct, jsme tady pro Vás.

Sdílet příspěvek

Další články

Umělá inteligence v marketingu 20. 04. 2023 marketing

Umělá inteligence v marketingu: hrozba nebo příležitost pro “lidské” zaměstnance?

Umělá inteligence (AI) se v současné době stává stále důležitější v oblasti marketingu. Pomocí AI lze získat mnoho cenných informací o zákaznících a poskytnout jim lepší zážitek z nákupu. Měli by se pracovníci marketingových oddělení a agentur bát umělé inteligence?

E-commerceday 2023 11. 04. 2023 e-commerce

E-commerce day 2023

Nadupaný program, skvělí řečníci a nekonečně mnoho inspirace a možností na získání nových kontaktů. Tak by se dal shrnout 3. ročník největší moravské konference pro e-shopy.

Všechny příspěvky

Máte zájem o naše služby?

Ozvěte se nám, rádi navrhneme řešení na míru i pro Vás!